Tour De Copenhagen

Tour De Copenhagen

Formål

At styrke kulturen i virksomheden ud fra et gældende værdisæt samt at give en forståelse for at begejstring smitter af på kunderne.

De 200 deltagere blev opdelt i hold, og fik på en rejse rundt i det historiske København udfordret deres smagsløg, deres samarbejdsevner og deres kreative egenskaber. Dagen blev afsluttet med middag og en overraskelse i Frederiksberg Have.

Effekt

Begejstring og forståelse for det fælles værdisæt og mål. Relationerne mellem medarbejderne blev styrket og var medvirkende til en bedre forståelse for hinandens stærke og svage sider.

“Super koncept og meget velorganiseret. Jeg kan kun give Second Wave mine varmeste anbefalinger,” siger Office and Facility Manager for Købstædernes forsikring, Birthe Nordenlund.

Få mere inspiration

Vi bidrager med en stor vifte af kreative og faglige eksperter og specialister til at netop jeres arrangement, salgsmøde eller grupperejse bliver en succes, både i ind- og udland.