Lyngby Hovedgade 10C
2800 Lyngby
CVR: 32263267
Top performance i Barcelona
Formålet med aktiviteten var flersidet. I forlængelse af en nylig veloverstået Volkswagen produktlancering af den nye Transporter og Caddy i Købehavn og Århus, blev den nye salgsstrategi præsenteret for landets bedste sælgere. Turen skulle samtidig bruges til, at styrke relationerne på tværs af forhandlernetværket således at kompetencerne udnyttes bedst muligt.
Der blev lagt vægt på, at faciliteterne var i top og at fly, indkvartering og oplevelser var afstemt i forhold til Volkswagen’s brand og kultur. Konferencen foregik på hotellet, imens spisestederne blev lagt ude i byen. Ideen var at give gæsterne en meget alsidig oplevelse. Lige fra den lokale intime restaurant til natklub hvor blinkende lygter og internationale DJ’s styrer begivenhederne.
Fodbold kamp på Camp Nou og en tur i hurtige biler på Formel 1 banen – Cirquet de Barcelona, var en del af den saltvandsinsprøjning sælgerne fik med hjem.
Commitment til den nye salgsstrategi for Erhvervsbiler, styrket netværk og sociale aktiviteter der motiverer.
“Vi havde en helt igennem suveræn konferencerejse til Barcelona sammen med Second Wave. Vi skulle præsentere vores nye salgsstrategi overfor vores bedste sælgere i branchen og derfor var det vigtigt, at sammensætte det helt rigtige program og sikre, at vores mål om motiverede sælgere blev opfyldt. Second Wave indfriede vores forventninger til fulde. En meget vel eksekveret tur og dejligt, at kunne koncentrere mig om sælgerne.” udtaler Direktør for Volkswagen Erhvervsbiler, Ib Jakobsen