Med kroppen som redskab: professionel passion

Med kroppen som redskab: professionel passion

Opgaven

Arla Foods forlod de fine buzzwords og gik sammen på jagt efter passion og arbejdsglæde gennem teambuilding på en action-pakket dag. Ofte er virksomhedsstrategier svære at konkretisere og forbliver ofte svævende begreber uden hold i en travl hverdag. For at skabe øget motivation, give forståelse for værdierne og styrke relationerne i gruppen, bad Arlas vicepresident Rasmus Calmann-Hinke os om at skabe en dag med fokus på teambuilding. Det var et helt særligt skræddersyet event til lejligheden, hvor vi brugte vores store netværk til at finde de rette samarbejdspartnere til at skabe en uforglemmelig oplevelse.

Arla Foods globale strategiteam holdt den særlige teambuilding-dag for at øge gruppens interne relationer og konkretisere Arlas fire overordnede værdier lederskab, passion, hastighed og resultater.

Møde med motivation

Passion blev prioriteret som det gennemgående tema, og hvordan er det så lige, man får passionen frem på sådan en dag? Second Wave planlagde og eksekverede en dag spækket med aktiviteter, hvor kroppen og især rytmesansen var omdrejningspunktet. En dag for fartglade kødspisere!

Det startede med en bådtur i Danmarks hurtigste RIB-både, der gav godt med adrenalin i blodet. Vi afsluttede bådturen med en guidet tur i mere langsommelig hastighed i de smukke københavnske kanaler, hvor gruppen blev sat af ved Holmen og mødte Lars Storck, tidl. docent på Rytmisk Musikkonservatorium.

Second Wave havde sammensat en kreativ relationsskabende event, som har været udbytterig i forhold til mit teams fælles interne drivkraft og værdisæt