Inscentive tur for den ekstraordinære indsats

Inscentive tur for den ekstraordinære indsats

Øvelse gør mester

Toyota havde valgt at belønne firmaets bedste sælgere med en salgs- og motivationsrejse til altid sprudlende Madrid.

Når så mange topsælgere og ledelsen i firmaet er samlet, er det oplagt at udnytte mulighederne for at netværke, dele viden og idéudvikle. Second Wave sørgede for at finde den rette lokation, så deltagerne kunne nyde Madrids flotteste roof-top-udsigt og lækre spanske tapas menuer, mens de var med til at udvikle fremtidens strategier.

Imellem de forskellige workshops og oplæg sørgede Second Wave’s lokale guider for, at alle fik luftet hjernen på en cykeltur med indlagt konkurrence-elementer, hvor gruppen samtidigt fik oplevet de sidegader og de oplevelser, der normalt drukner på alm. turist-ture.

Det kan man da ikke normalt

Men turen handlede ikke kun om det faglige. Der var også en mulighed for at få udlevet et par drengedrømme og få et par unikke minder med hjem.

Man kan ikke sige Madrid uden at tænke på fodbold, så selvfølgelig var der indlagt en privat rundvisning på Atletico Madrids imponerende fodboldstadion Wanda Metropolitano, der kan huse hele 67.703 tilskuere.

Her fik deltagerne, helt ekstraordinært, ikke bare adgang til hjemmeholdets omklædningsrum men også lov til at betræde græsset og få taget holdfoto i midtercirklen.

Af hjertet tak for en professionel og hjertelig behandling af os som gruppe. Alle bemærkede at I er et ret prof team.
– Anne-Marie May
Senior Specialist, Marketing & Business Development