Nordic Value Conference

Nordic Value Conference

Formål

At implementere et nyt værdisæt for alle medarbejderne i koncernen. Et værdisæt som den familiedrevne virksomhed K.W. Bruun (tidl. Interdan), ønskede skulle danne fundament for virksomheden både nu og i fremtiden.

Europas metropol – Barcelona – dannede rammen om denne særlige begivenhed for K.W. Bruun. Second Wave udarbejdede et konkret konference setup i samarbejde med virksomhedens ledelse, hvor medarbejderne arbejdede med værdierne i alle tre dage.

Medarbejderne var opdelt i mindre grupper og arbejdede med firmaets værdier i teams for senere at præsentere deres resultat for resten af virksomheden. Effektivitet og høj energi var nøgleordene for arbejdet.

Second Wave udarbejdede koncept for dagen, stod for sparring med ledelsen og ikke mindst projektledelse og on-site management undervejs. 175 gæster fra Danmark, Sverige, Norge, Finland & Baltikum var samlet til 4 dages konference i Barcelona.

Effekt

“Vi havde en fantastisk tur til Barcelona. Vores formål med turen var dels at sikre, at vores nye værdisæt blev præsenteret på en professionel måde og samtidig at give medarbejderne en oplevelse, de sent vil glemme. Begge dele lykkedes til fulde,” udtaler adm. direktør for Peugeot Danmark, Kenneth Hansen.

Få mere inspiration

Vi bidrager med en stor vifte af kreative og faglige eksperter og specialister til at netop jeres arrangement, salgsmøde eller grupperejse bliver en succes, både i ind- og udland.