Motorshow på USA’s vestkyst

Motorshow på USA’s vestkyst

Formål

Turen til USA havde til formål at give nøglekunder og forhandlere indsigt i Mazdas salgsstrategi for nye modeller, så forhandlerne kunne forberede omstilling til den nye strategi. Samtidigt kunne nøglekunderne få et unikt indblik i de salgsmekanismer, Mazda benytter.

Mazda inviterede nøglekunder og forhandlere til vestkysten af USA og besøgte i Los Angles et storslået motorshow. Ud over det faglige indhold og konferencerne, var der samtidig rig mulighed for at styrke relationerne til hinanden. Gæsterne oplevede blandt andet Hollywood med et besøg i Universal Studios. Ydermere var der arrangeret en helikoptertur over Grand Canyon med overnatning i Las Vegas og et historisk besøg på Alcatraz i San Francisco.

Effekt

Den faglige tur på USA’s vestkyst gav nøglekunderne og forhandlerne indsigt og forståelse for Mazdas salgsstrategi og havde et socialt element, hvor relationerne imellem Mazda, deres nøglekunder og forhandlere blev styrket og plejet.

“Jeg blev anbefalet Second Wave, hvis jeg skulle styrke relationerne til vores kunder. Vores tur til USA var en stor succes og levede på alle måder op til mine, vores kunder og Mazda’s forventninger,” udtaler Marketing Communication Manager fra Mazda Motor Danmark, Neno Stojanovic.

Få mere inspiration

Vi bidrager med en stor vifte af kreative og faglige eksperter og specialister til at netop jeres arrangement, salgsmøde eller grupperejse bliver en succes, både i ind- og udland.